چگونه از زنجیر پستانک استفاده کنیم؟

چگونه از زنجیر پستانک استفاده کنیم؟

پستانک اغلب به مادران کمک می کند، زیرا نوزادی که بنا به دلایلی بی قرار است، وقتی پستانک را می گیرد، می تواند طوری استراحت کند که انگار چوب جادویی را لمس کرده است. با این حال، پستانک ها که محصولی برای نوزادان با جلوه بزرگ اما اندازه کوچک هستند، اغلب ممکن است گم شوند. نوزادی که حوصله پستانک را دارد یا می خواهد با آن بازی کند، می تواند به طور تصادفی پستانک را به هر جایی پرتاب کند و یافتن آن به عهده مادر است.

اگر پستانک کودک شما اغلب از این طریق گم می شود، بند پستانک یا همان زنجیر پستانک ممکن است راه حل خوبی برای شما باشد.

زنجیر پستانک برای چیست؟

بند پستانک یک محصول کودک با عملکردهای ساده اما مهم است.

با استفاده از بند پستانک، پستانک؛

– مدام ناپدید می شوند،
– کثیف شدن با افتادن روی زمین،
– می توانید در مکانی که خارج از خانه خود می روید از فراموش شدن آن جلوگیری کنید.

علاوه بر این، آویزهای پستانک که در اشکال، طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند نیز می توانند به عنوان یک اکسسوری شیک برای تکمیل لباس کودک شما استفاده شوند.

بند پستانک نوزاد نیز از نظر ایمنی دچار تغییر قابل توجهی شده است. در گذشته پستانک را با کمک زنجیر پستانک به گردن نوزاد می انداختند. با این حال، مادران آگاه شروع به ترک این عمل کردند، که خطری جدی برای ایمنی نوزاد به همراه دارد. آویز پستانک با سیستم گیره ای برای این نیاز جدید طراحی و تولید شد. حالا مادر به لطف این سیستم گیره می تواند به راحتی پستانک را به لباس نوزاد بچسباند. بنابراین توصیه می کنیم هنگام انتخاب آویز پستانک، چنین مدل آویزهایی را انتخاب کنید که قابل اتصال به لباس باشند.

 

آویز پستانک را از کدام ماده انتخاب کنید؟

با اینکه آویز پستانک محصولی ساده است، اما با مدل های بسیار متنوعی به مادران ارائه می شود. تسمه پستانک ممکن است با توجه به موادی که از آن تولید می شود متفاوت باشد. در این زمینه، چوب یا پلاستیک به طور کلی به عنوان مواد نگهدارنده پستانک ترجیح داده می شود. پستانک های ساخته شده از مواد چوبی به دلیل ساختار طبیعی و حالت زیبایی شناختی می توانند مورد ترجیح مادران قرار گیرند. با این حال، رایج ترین ماده بند پستانک پلی پروپیلن است. همچنین می توانید تسمه های پستانک ساخته شده از پلی پروپیلن را انتخاب کنید که ماده ای بادوام است. ویژگی مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که گیره آویز پستانک فلزی نیست. گیره های فلزی ممکن است به کودک آسیب برساند.

علاوه بر این باید مراقب باشید آویز پستانکی که انتخاب می کنید گوشه های سخت و تیز نداشته باشد. به این ترتیب می توانید از آسیب رساندن قلاب به نوزاد در حین استفاده نیز جلوگیری کنید.

هنگام انتخاب محصولاتی که برای کودک خود استفاده خواهید کرد، مهم نیست که محصول چقدر پیچیده یا ساده باشد.

مهم ترین نکته این است که این محصول برای استفاده و سلامت کودک شما مناسب است.

اگرچه ممکن است آویز پستانک از نظر ساختاری محصولی ساده به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که می‌توانید به راحتی با انتخاب آن‌هایی که در چارچوب مواردی که در بالا به اشتراک گذاشته شد، مناسب‌ترین آویز پستانک را برای کودک خود انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *